Jak účinně podtrhnout image vaší nové firmy?
Pokud jste se jako mnoho vašich přátel a známých rozhodli založit své vlastní podnikání, čeká vás spousta práce. Nejen té skutečné pracovní náplně, které se chcete věnovat. Především je důležité vytvořit si stabilní značku a dostat ji do povědomí všech lidí nejen zákazníků. V rámci vytváření nových společností a živností se spolu s vývojem technologií dostaly do popředí zájmu i různé termíny, jako například lovebrand.
Proč byste měli chtít, aby vaše značka byla lovebrandem? Protože pokud se jí stane, a nutno upozornit, že cesta k tomuto označení není zrovna jednoduchá, přinese vám to slávu a mnoho pozitivně naladěných ohlasů na všechny úspěchy či nezdary ze stran vašich zákazníků. Zpočátku nás na cestě k tomu, aby naši firmu všichni opravdu milovali, čeká mnoho zásadních úkolů – jedním z nich je vybudovat si značku, nějaké grafické vyjádření, které po čase každý pozná.
Naše logo, ač se to zdá jako drobnost, je velmi zásadní při tvorbě celé firmy. Logo totiž bude v následujících letech vystupovat vůči veřejnosti jako symbol toho, kdo jsme a co děláme. Musí nás reprezentovat, musí být patrné, co jsme za společnost a kterou komoditou se zabýváme. Že vám přijde nemyslitelné nacpat tolik informací do pár barevných písmen? Samozřejmě, a proto je nutné komunikovat s odborníky, třeba s grafikem, který má vizi a postará se o kreativní stránku věci.
Jak jsme již zmínili, vaše logo bude pouze součástí celého designu. Nestačí jen potisknout jím pár propisek a vyrobit si vizitky. Ideální je dostat ho do širšího povědomí a klidně si nechat vyrobit různé předměty, na kterých může být nenásilně použito, aniž bychom tím zamezovali funkčnosti těchto věcí.
Můžeme tedy náš brand umístit na spoustu věcí – trička a mikiny, kšiltovky, samolepky, speciální lepící pásky, dárkové obaly, dárkové tašky a obálky, svíčky nebo celofán. To a mnoho dalšího si můžete objednat na: .